Thursday, May 27, 2004

! 22 !

4 comments:

Anonymous said...

Elabakes...

Enorme gelukkige verjaardag gewenst...
We vieren het nog wel is tegen dak in Gent zit he...

Dikke kus

Katke

Anonymous said...

Yo,

Gelukkige verjaardag he teef. See ya soon in kilt right? en BTW als ge ooit 23 wilt zien, lose the french... (french kissing daarentegen... maar ni me mij(voor alle zekerheid tot even vermelden, ik bedoel kilt...)) :)

This message has been Stitched

Anonymous said...

Proficiat Proficiat!
Wederom een jaar goed geleefd zonder het aanbreken van een nieuwe ijstijd! Laten we dankbaar zijn

Anonymous said...

HeyHey,

Gefeliciteerd met uwe verjaardag!
Hmmm.. anders een tof plan, loopt gij vandaag al door de fontein - met kilt uiteraard! Da zal het effect des te groter maken *. Ik zie hier al massa's zonnestralen mijn kot oplichten dus op vlak van warmte kan da geen probleem zijn :p
Hoe dan ook, veel plezier deze namiddag/avond/nacht en morgenochtend...

Slaapwel!
S.

(*en zo kan ik er mss van onderuit komen :D)